Thuiszorg Drenthe

Ven

Normaal gesproken denk ik nooit zo na over wat ik schrijf. Nu ik meer en meer reclame maak voor mijn dagboek op internet, moet ik een beetje op mijn woorden gaan letten. Dus geen kwaad woord over mijn medewandelaars vandaag op een wandeling van de Wandelpool bij Hooghalen. Hoe het kwam weet ik niet, maar op de een of andere manier kwamen we steeds terecht waar we niet wilden zijn. Achter het schrikdraad in plaats van ervoor. Westelijk van de Zwiggelterweg, terwijl we oostelijk moesten zijn. Bij een parkeerplaats waar eigenlijk geen parkeerplaats op de kaart stond. Hierdoor ontstond dan weer een levendige conversatie tussen de deelnemers en de organisator over de stand van de zon, terwijl het regende. Kostelijk vermaak, als je tenminste geduld hebt en dat heeft niet iedereen. Gelukkig ben ik
Onze stop was bij de Galerie / Beeldentuin van Maya Wildevuur. Een fraai theehuis, een mooie tuin en prachtige beeldhouwwerken. Weliswaar is een half uur te kort om dit alles goed te bekijken, maar het was een leuk intermezzo. Thuiszorg Drenthe was er ook. Het liggend naakt bleek intensieve verzorging nodig te hebben, in verband met haar vertrek naar een nieuwe eigenaar.
Spijtig dat mijn tuin wel groot genoeg is voor zo’n beeld, maar mijn portemonnee niet.
De terugweg naar de parkeerplaats bij het recreatiepark, ging door mooi afwisselend bos. We sloten de dag af met een drankje, bij het park. Tips werden uitgewisseld. En er is mij wel duidelijk geworden dat de 65-plusser van tegenwoordig het behoorlijk druk heeft met het maken van SWOT-analyses, bijbaantjes en wandelen natuurlijk. Vooral wat betreft het laatste kan ik ze geen ongelijk geven. Het was een leuke dag met als motto: een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. En daar houd ik wel van. Tiny, dank je wel!
Boom_2 Thee

