Voorlopen

Voor mijn op handen zijnde wandeling van 13 januari a.s., wilde ik nog een stukje voorlopen. Hond op de achterbank en daar gingen we, naar het bos. Ik kwam er al snel achter dat de wandeling zoals ik op papier had uitgezet, niet helemaal aan mijn verwachtingen voldeed. Te veel verharde weg. Kortom het moest anders. Maar hoe dan? Er zijn zoveel mogelijkheden. En als het verharde stuk eruit moet, dan Das_mooi
kunnen we niet naar de Bospub en da’s nou juist weer zo’n leuke plek om te pauzeren. Kortom het leven van een wandelorganisator gaat niet over rozen! Er staan nu zo’n 5 varianten van de wandeling uitgetekend op mijn topografische kaarten. De ultieme wandeling heeft een lengte van 40 kilometer, maar dan heb je ook alle mooie plekjes van het Dwingelderveld en de Anser Dennen gezien. Gekkenwerk natuurlijk. Ik zal een keus moeten maken. En kiezen da’s iets waar ik niet zo goed in ben.

