Heb ik dat gezegd?

De Panorama belt. Of ze mijn weblog mogen plaatsen in hun blad. Ik win er ook nog een luxe mobiele telefoon mee. Is mij dit al niet eerder overkomen? Ik denk dat iemand mij in de maling neemt. Maar nee. De interviewer belt me op het afgesproken tijdstip. Ik twijfel nog even. Maar de kinderen vinden dat ik zo’n mooie telefoon niet aan mijn (lees: hun) neus voorbij mag laten gaan. Voor ik het weet beantwoord ik telefonisch de vragen van de Panorama-man.
Panrama_3
Een week later sta ik tussen blote billen, snelle auto’s en grote borsten. Ik schijn gezegd te hebben dat Drenthe het mooist is om te wandelen. Dat ik een landhuis ga bezoeken in het Drentse Aa gebied, op mijn volgende wandeling. Bij de oude Drentse landschappen staat een foto van Frankrijk en bij een van mijn Te Koop foto’s staat de tekst  “voor de lekkere trek onderweg”. Alsof ik ganzeneieren, wortels en potten honing meesleep in mijn rugzak.
De telefoon heeft inmiddels een bestemming gevonden. Dochterlief heeft zich ontfermd over de nieuwe, die ik veel te ingewikkeld vind. Zoonlief, die nog wel eens iets kwijt raakt, krijgt het afdankertje van zijn zus. Iedereen weer tevreden.

Wat betreft de bezoekersaantallen op mijn log. Die zijn niet spectaculair gestegen, sinds de Panorama uit is. Ik denk dat de doelgroep van de Panorama weinig wandelt.

