10 jaar Ria Wandelt

Eind 2005 begon ik met het schrijven van blogs over wandelen. Ik wandelde heel veel in die tijd en ik vond het zo jammer dat het verhaal na een wandeling ook snel weer naar de achtergrond verdween en werd vergeten. En dus begon ik te documenteren, foto erbij en klaar. Wie schrijft die blijft!
In eerste instantie had ik mijn weblog ondergebracht bij web-log.nl. Een aantal jaar geleden hielden zij ermee op en verhuisden de boel naar WordPress. Zij noemden dit een migratie. Wekenlang zijn alle berichten zoek geweest. Uiteindelijk kwamen de teksten boven water en na een beetje heen en weer mailen had ik alle berichten terug inclusief foto’s. De layout leek echter nergens op en moest voor ieder bericht apart worden aangepast. Zo af en toe pas ik een aantal berichten aan, bewerk of delete ze. Een heidense klus, maar het is nu bijna klaar.

In het kader van het 10-jarig bestaan van mijn weblog dus een wandeling, die bij mij thuis begint. Iedereen die zich aanmeldt voor de wandeling stuur ik mijn adresgegevens. De wandeling, op 9 januari 2016, zal ongeveer 18 kilometer zijn. Wij gaan door het bos, over boerenland en heide in de driehoek Ruinen – Ansen – Dwingeloo. Wees Welkom!

Een gedachte over “10 jaar Ria Wandelt

  1. ria , ik hoop dat je nog vele jaren blijft wandelen en bloggen, en ons laat mee genieten of inspireert. Wat een klus heb je verricht om je oude berichten te herstellen, zelf heb ik dat al lang opgegeven, bij mij waren toen alle foto’s weg.
    Wanneer is je jubileumwandeling? Misschien kan ik mee?
    Goede jaarwisseling gewenst

Reacties zijn gesloten.