Code rood

De laatste dagen valt er weinig te wandelen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het dagelijks leven zo ernstig ontregeld is door ijzel. De scholen zijn al drie dagen gesloten en ik heb het er ook niet op gewaagd. Drie dagen niet naar het werk, heerlijk binnen bij de houtkachel achter de laptop. Nog nooit zo “bij” geweest aan het begin van het jaar. Foto’s uitgezocht, zakelijke boekhouding gedaan, btw aangifte. Doordat je gewoon niks kunt ondernemen komt er rust en berusting over je.
Ik merk aan alles dat het Noorden nu weer begint te ontwaken uit de wintermodus. Morgen is alles weer “als vanouds”.

2 gedachtes over “Code rood

  1. Ik heb je blog bijgelezen, liep een eindje achter. Gefeliciteerd met je 2e lustrum, je bent een van de eerste bloggers. Ik bent niet van het wandelen, maar loop graag virtueel met je mee. En morgen weer vol aan de bak in het noorden 🙂

Reacties zijn gesloten.